Skip to content
Viso rezultatų:
Rodyti visus rezultatus
Lt En
Lietuvos apeliacinis teismas
lt
En

LIETUVOS APELIACINIO TEISMO ASMENŲ APTARNAVIMO APKLAUSOS ANKETA

1. Kokiu būdu kreipėtės į Teismą (galite pasirinkti vieną, kelis ar visus atsakymo variantus; pasirinktus atsakymo variantus pabraukite):
2. Ties kiekvienu teiginiu pažymėkite (apibraukite) Jūsų nuomonę atitinkantį atsakymo variantą*: 2.1. Teismo lankytojams pateikiamos aiškios nuorodos į Teisme esančias patalpas (raštinę, teismo posėdžių sales ir kt.).
* Jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, trumpai pakomentuokite savo vertinimą.
2.2. Teismo viduje informaciniuose stenduose, ekrane pateikta informacija apie teismo posėdžius ir kt. yra aktuali.
* Jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, trumpai pakomentuokite savo vertinimą.
2.3. Teismo darbuotojų (ne teisėjų) apranga yra tvarkinga ir dalykiška.
* Jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, trumpai pakomentuokite savo vertinimą.
2.4. Teismo darbo laiku Teismo raštinėje visada esu laiku (iš karto) aptarnaujamas, jei laukimo nelėmė objektyvios aplinkybės (eilė, darbuotojo užimtumas aptarnaujant kitą asmenį ir pan.).
* Jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, trumpai pakomentuokite savo vertinimą.
2.5. Teismo darbuotojai (ne teisėjai) su manimi bendrauja pagarbiai ir dalykiškai.
* Jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, trumpai pakomentuokite savo vertinimą.
2.6. Teismo darbuotojai (ne teisėjai) pagal savo kompetenciją aiškiai ir išsamiai atsako į man rūpimus klausimus (nevartoja man nesuprantamų profesinių terminų jų nepaaiškinę, žargono ir pan.).
* Jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, trumpai pakomentuokite savo vertinimą.
2.7. Jei teismo posėdis atidedamas ar vėluoja, Teismo darbuotojas (ne teisėjas) informuoja apie tai laukiančius asmenis, atsiprašo, nurodo vėlavimo priežastį ir kito posėdžio datą, laiką.
* Jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, trumpai pakomentuokite savo vertinimą.
2.8. Aptarnavimo Teisme kokybė atitiko mano lūkesčius.
* Jei atsakymą įvertinote nuo 1 iki 3 balų, trumpai pakomentuokite savo vertinimą.
3. Pateikite pastabų ir pasiūlymų, kaip gerinti asmenų aptarnavimą Teisme: